English

Εργαλεία

Πληροφορίες Γραμμής

Επιλέξτε τη γραμμή που σας ενδιαφέρει, για να δείτε: το ωράριο λειτουργίας και τις στάσεις της, καθώς και τη χρονική διάρκεια της διαδρομής της.

Πληροφορίες Στάσης

Επιλέξτε την στάση για την οποία ενδιαφέρεστε να λάβετε πληροφορίες. Συμπεριλαμβάνονται αφίξεις λεωφορείων και πληροφορίες γραμμής.
ή

Βέλτιστη Διαδρομή

Θερινό πρόγραμμα δρομολογίων θα εφαρμόζει ο ΟΑΣΘ από 1/7 έως και 31/8
Εκτύπωση

Συχνές ερωτήσεις

ΠΟΙΑ ΔΕΛΤΙΑ – ΚΟΥΠΟΝΙΑ Α.με.Α ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.?

Ισχύουν  τα δελτία - κουπόνια μετακίνησης Α.μεΑ. του έτους 2019.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ?

Στο τηλέφωνο του Γραφείου Απολεσθέντων 2310 981 245 κατά τις Καθημερινές από 07:30’ έως 14:30’ ή στο πενταψήφιο 11085 κατά τις Κυριακές και Αργίες από 07:30’ έως 22:00’ και Καθημερινές από 14:30’ έως 22:00’.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ. ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΩ?

Τα γραφεία του Ο.Α.Σ.Θ. βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Αλ. Παπαναστασίου 90 και ώρες εξυπηρέτησης είναι 07:30` έως 14:00`.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΖΩΩΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.?

α. Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους.

β. Οι σκύλοι βοήθειας εφόσον φέρουν λουρί χειρισμού, μπορούν να μεταφέρονται χωρίς κλουβί μεταφοράς και χωρίς φίμωτρο, ανεξάρτητα από μέγεθός τους.

γ. Οι ιδιοκτήτες ή οι κάτοχοι των σκύλων που ταξιδεύουν συνοδευόμενοι με το ζώο τους, υποχρεούνται να φέρουν πάντα μαζί τους το βιβλιάριο υγείας ή το διαβατήριο του ζώου.

ΠΟΙΑ ΥΛΙΚΑ Ή ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.?

Δεν επιτρέπεται η μεταφορά όπλων ή εκρηκτικών ή εύφλεκτων ή επικίνδυνων ή ρυπαρών ή δύσοσμων υλικών ή αντικειμένων, καθώς και η μεταφορά αντικειμένων ή αποσκευών, τα οποία, λόγω του όγκου, ενοχλούν τους επιβάτες ή μπορούν να προξενήσουν φθορά στο όχημα και εν γένει αντικειμένων επικίνδυνων για τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.?

Επιτρέπεται η μεταφορά αποσκευών, εφόσον ο κάτοχός τους μπορεί να τα μεταφέρει μόνος του. Οι αποσκευές θα πρέπει να τοποθετούνται στους ελεύθερους χώρους των οχημάτων, εκτός των διαδρόμων, των σημείων εισόδου – εξόδου των επιβατών και επικύρωσης εισιτηρίων, ώστε να μην εμποδίζεται η διέλευση των επιβατών. Μικροαποσκευές θα πρέπει να κρατούνται και όχι να φέρονται (π.χ. σακίδια). Η μεταφορά καροτσιών λαϊκής επιτρέπεται κατά την κρίση του οδηγού ή άλλου εντεταλμένου οργάνου του Ο.Α.Σ.Θ., λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες πληρότητας του οχήματος και την ασφάλεια των επιβατών.

Η επιβίβαση / αποβίβαση επιβατών με αποσκευές σε λεωφορεία γίνεται μόνο από τη μεσαία (-ες) θύρα (-ες). Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι επιβάτες, θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στις αποσκευές τους και να φροντίζουν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΚΑΡΟΤΣΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.?

Στα λεωφορεία τα παιδικά καρότσια μεταφέρονται κλειστά. Στις περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό ή ο συνοδός τους προτιμά να μεταφέρει το παιδί μέσα σε αυτό, επιτρέπεται η μεταφορά ενός ανοικτού παιδικού καροτσιού ανά όχημα και μόνον εφόσον ο οδηγός κρίνει ότι η πληρότητα του οχήματος το επιτρέπει.

Στην περίπτωση αυτή ο συνοδός του παιδικού καροτσιού υποχρεούται:

  • Να επιβιβαστεί / αποβιβαστεί από τη μεσαία (-ες) θύρα (-ες).
  • Να τοποθετήσει το καρότσι με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην ενοχλεί τη διέλευση και κίνηση άλλων επιβατών εντός του οχήματος.
  • Να βρίσκεται πλησίον του καροτσιού, να το κρατά και γενικά να φροντίζει για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.
  • Το παιδί να είναι δεμένο και το καρότσι να φέρει φρένο.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.?

Στα λεωφορεία δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων.

Κατ΄ εξαίρεση επιτρέπεται η μεταφορά σπαστών – αναδιπλούμενων ποδηλάτων μεγέθους έως 20’’, εφόσον αυτά τοποθετούνται εντός ειδικής αποθηκευτικής θήκης – χειραποσκευής (με ιμάντες ασφάλισης και χωρίς να εξέχουν μηχανικά μέρη), εκ της οποίας δεν προκαλούνται κίνδυνοι για την ασφαλή μεταφορά των επιβατών.

Οι κάτοχοι των ως άνω σπαστών και σε θήκη ασφαλείας ποδηλάτων πρέπει να βρίσκονται δίπλα σ΄ αυτά και να φροντίζουν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.

ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ., ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ?

Απευθύνεστε στο Τμήμα Ασφαλιστικού Κεφαλαίου του Ο.Α.Σ.Θ., στο τηλέφωνο 2310 981 222, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:00’ έως 14:30’ ή στη διεύθυνση Αλ. Παπαναστασίου 90, Ισόγειο.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΥΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ?

Περίοδικά διατίθενται δωρεάν προς το επιβατικό κοινό πληροφοριακοί χάρτες, που διανέμονται από τα εκδοτήρια εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Θ. ή από τα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού. (Αλ. Παπαναστασίου 90 5ος όροφος). Οι πληροφοριακοί χάρτες, αναλυτικότερα έντυπα και άλλες πληροφορίες βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Ο.Α.Σ.Θ., που μπορείτε να τα αναζητήσετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oasth.gr.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ ΚΑΡΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.. ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ?

Απευθύνεστε στα εκδοτήρια του Ο.Α.Σ.Θ., έχοντας 2 πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες και ταυτότητα ή διαβατήριο. Αν είστε δικαιούχος μειωμένου κομίστου (φοιτητής, μαθητής, πολύτεκνος,πολίτες ηλικίας 65 ετών και άνω) πρέπει να επιδείξετε και το ισχύον δελτίο δικαιούχου μειωμένου κομίστρου. Επιπρόσθετες πληροφορίες παρέχονται στο τηλέφωνο 2310 981 144 ή στο πληροφοριακό κέντρο 11085.

ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ. ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?

Τα εκδοτήρια λειτουργούν κατά τις καθημερινές (εργάσιμες ημέρες) ως εξής: 

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Αεροδρόμιο 06:10 – 21:00
Σταθμός Μετεπιβίβασης Α.Σ. ΙΚΕΑ 06:05 – 21:05
Μητρόπολη (Μητροπόλεως & Αγ. Σοφίας) 06:35 – 20:25
Πλατεία Αριστοτέλους 06:45 – 20:00
Πλατεία Ελευθερίας 06:25 – 20:20
Σταθμός Μετεπιβίβασης Ν. Σ. Σταθμού 07:05 – 19:50
Σταθμός Μετεπιβίβασης ΚΤΕΛ 07:15 – 19:40
Πλατεία Δημοκρατίας (Μοναστηρίου & Λαγκαδά) 06:55 – 17:20
Καμάρα (Εγνατίας & Ιασωνίδου) 08:05 – 15:45
Δ. Ε. Θ (στην είσοδο της οδού Αγγελάκη) 08:15 – 15:55
Πεζόδρομος της Γούναρη (Τσιμισκή & Δ. Γούναρη) 08:25 – 16:05
Αλ. Παπαναστασίου & Μ. Μπότσαρη 08:45 – 16:25
Βασ. Όλγας & 25ης Μαρτίου 08:55 – 16:35
Σταθμός Μετεπιβίβασης Σταυρούπολης 07:35 – 15:15
Σταθμός Μετεπιβίβασης Επαρχείου Λαγκαδά 08:05 – 15:55

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΣΑΒΒΑΤΑ, ΚΥΡΙΑΚΕΣ και αργίες τα εκδοτήρια δε λειτουργούν.

*Εκτός των παρακάτω εκδοτηρίων τα οποία εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό για κάρτες και εισiτήρια στις αντίστοιχες επιπλέον ημέρες και ώρες:

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΩΝ    τις ημέρες του ΣΑΒΒΑΤΟΥ από τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ  έως και τον ΜΑΙΟ 

1.Εκδοτήριο ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ από 08:00π.μ. έως 15:45μ.μ.

2.Εκδοτήριο ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από 08:00π.μ. έως 15:45μ.μ.

3. Εκδοτήριο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ από 06:10π.μ. έως 21:15μ.μ

 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΩΝ τις ημέρες της ΚΥΡΙΑΚΗΣ όλο το έτος 

1. Εκδοτήριο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ από 06:10π.μ. έως 21:15μ.μ.

 

ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ. ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥ?

Η διακίνηση – διανομή των προτυπωμένων εισιτηρίων πραγματοποιείται αποκλειστικά από τον Ο.Α.Σ.Θ.
Για παραγγελιοληψία ή οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την αγορά και διανομή εισιτηρίων, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2310 981 333 ή να απευθύνεστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email): eisitiria@oasth.gr

ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΤΑΘΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ?

Μπορείτε να την υποβάλετε αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Ο.Α.Σ.Θ., είτε να την αποστείλετε στην διεύθυνση του Ο.Α.Σ.Θ.(Αλ. Παπαναστασίου 90, 546 44 Θεσσαλονίκη) ή στο Fax 2310 951 379 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση oasth@oasth.gr.

Οι καταγγελίες υποβάλλονται εγγράφως, με τα στοιχεία του καταγγέλοντος και περιγραφή των καταγγελομένων.

ΕΙΜΑΙ Α.μεΑ., ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΩ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ?

Εξυπηρετείστε βάσει του Κανονισμού Εξυπηρέτησης των Α.με.Α. που δημοσιεύεται παρακάτω. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία εξυπηρέτησης, καθώς και για προγραμματισμό εξυπηρέτησης είναι τα 2310 933 930 και 2310 952 638 και ώρες 07:30 έως 21:30 όλες τις ημέρες.