Την θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ ανέλαβε και επίσημα, σήμερα Τετάρτη 31 Αυγούστου, ο Κώστας Ταγγίρης.
Το κλίμα κατά την τελετή παράδοσης – παραλαβής ήταν ιδιαίτερα εγκάρδιο, καθώς ο απερχόμενος Πρόεδρος καθηγητής Γιώργος Σκόδρας και ο νέος συνδέονται με πολυετή φιλία.
Κοινός τόπος των τοποθετήσεων και των ομιλιών ήταν η ανάγκη στήριξης του ΟΑΣΘ από όλους τους παράγοντες της πόλης, προκειμένου ο Οργανισμός να προσφέρει όλο και πιο αναβαθμισμένες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.
Στην τελετή παρέστη ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΘ, ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, οι διευθυντές του ΟΑΣΘ, καθώς και εκπρόσωποι των εργαζομένων του Οργανισμού.
Συμμαχία Διοίκησης - Εργαζομένων
Για μια συμμαχία Διοίκησης και Εργαζομένων, με σκληράδα απέναντι στα προβλήματα, ώστε να προσφερθούν ποιοτικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, έκανε λόγο ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
Αναλυτικά η ομιλία του κ. Ταγγίρη:
«Μετά από 35 χρόνια δραστηριότητας στον ιδιωτικό τομέα, αλλάζουμε. Μεταφερόμαστε στον δημόσιο ή καλύτερα στον κοινωνικό τομέα. Το κίνητρο της προσφοράς στην πόλη και στους Θεσσαλονικείς ήταν καταλυτικό.
Γνωρίζω που ήρθα. Ήρθα σε έναν ιστορικό, ίσως τον πιο ιστορικό και σπουδαίο Οργανισμό της πόλης.
Γνωρίζω ότι ήρθα σε έναν Οργανισμό, η δραστηριότητα του οποίου έχει άμεση επίδραση στην καθημερινότητα των πολιτών. Γνωρίζω ότι οι Θεσσαλονικείς περιμένουν καλύτερες και πιο ποιοτικές υπηρεσίες από μας.
Πάμε για μια συμμαχία διοίκησης – εργαζομένων, μια δυνατή συμμαχία για να δώσουμε αυτό που θέλουν οι Θεσσαλονικείς.
Νομίζω ότι είναι ώρα να αναφερθώ σε βασικές αρχές που θα είναι εργαλεία για τη διοίκηση στη συνέχεια:
1.Πιστεύω στην αξία και στη σπουδαιότητα της εργασίας. Θεωρώ ότι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ είναι η ψυχή και η δύναμη του Οργανισμού. Στα επίκαιρα, στα τωρινά προβλήματα που υπάρχουν, θα δώσουμε θετικές απαντήσεις.
2. Πιστεύω στη δύναμη του διαλόγου, ως εργαλείο για επίλυση προβλημάτων και δημιουργία συναινέσεων. Η δύναμη του διαλόγου είναι στα δύσκολα, όταν οι λύσεις και οι συναινέσεις δεν είναι εύκολες, τότε ο διάλογος χρειάζεται ακόμα περισσότερο.
3. Εκείνο που ταιριάζει για την αποτελεσματική διοίκηση του Οργανισμού μας, είναι ένα αποκεντρωμένο μοντέλο διοίκησης, όπου θα αποφασίζει το διοικητικό συμβούλιο και θα υλοποιούν τις αποφάσεις ο διευθύνων σύμβουλος και οι διευθυντές μας. Πιστεύω στα μέλη του δ.σ., πιστεύω στην αξία των διευθυντών μας και των στελεχών μας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για την επιλογή και προπάντων για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Θέλω να ευχαριστήσω τον αρμόδιο Υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο, τον Υφυπουργό Υποδομών, τον συντοπίτη μας Γιώργο Καραγιάννη, τον Γ.Γ. του Υπουργείου Γιάννη Ξιφαρά για την στήριξη.
Είμαι αισιόδοξος για την πορεία του Οργανισμού.
Θέλω να σας εμπιστευτώ ότι ένας λόγος της αισιοδοξίας μου είναι ότι διαδέχομαι τον Γιώργο τον Σκόδρα. Έναν φίλο πολλών ετών, δεν θα σας πω πόσων…
Αλλά σημασία δεν έχει ότι ο Γιώργος είναι φίλος μου, μεγαλύτερη σημασία έχει ότι είναι ένας αποτελεσματικός και ολοκληρωμένος μάνατζερ, που άφησε τη σφραγίδα του στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Πάνω στο έργο του Γιώργου, θα χτίσουμε.
Για όσους γνωρίζουν από ποδόσφαιρο, όπως ο Δήμαρχός μας, όταν υπάρχει ένα νέο ξεκίνημα στις ομάδες, υπάρχει η έκφραση «θα μιλήσουμε στο γήπεδο». Η ομάδα του ΟΑΣΘ, θα μιλήσουμε στους δρόμους, τους μεγάλους και μικρούς δρόμους, στις στάσεις της Θεσσαλονίκης.
Οι νέοι, οι γυναίκες, οι φοιτητές, οι επιχειρηματίες, οι συνταξιούχοι, θα χαίρονται να πηγαίνουν στους προορισμούς τους, με τα λεωφορεία μας.
Σας ευχαριστώ για την υποδοχή».
Απολογισμός
Σε έναν μικρό απολογισμό των πεπραγμένων κατά την θητεία του, προχώρησε, αφού παρέλαβε τιμητική πλακέτα για την προσφορά του στον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Σκόδρας και τόνισε:
«-Εκπονήσαμε άμεσα συνεκτικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που παραλάβαμε
-Καινοτομήσαμε εισάγοντας την μίσθωση λεωφορείων και πετύχαμε μαζί με τον Δήμο Θεσσαλονίκης να φέρουμε περισσότερα από 300 λεωφορεία στην πόλη μέσα σε 12 μήνες, περισσότερα από όσα είχαν έρθει τα προηγούμενα 30 χρόνια
-Μεριμνήσαμε για την θεσμική θωράκιση του Οργανισμού, εισάγοντας την απαλλαγή από τον ΦΠΑ της τακτικής επιχορήγησης από το κράτος
-Επιλύσαμε το χρονίζον θέμα της αποζημίωσης για την ασκούμενη κοινωνική πολιτική, με την ενιαία απόδοσή του στον ΟΑΣΘ, από το Υπουργείο Μεταφορών
-Προωθήσαμε την αποζημίωση του Οργανισμού για τα διαφυγόντα έσοδα λόγω covid
-Εισαγάγαμε ρυθμίσεις για το προσωπικό, ώστε να μην επιβαρυνθεί από λάθη και παραλείψεις του παρελθόντος
-Προχωρήσαμε στην αναδιοργάνωση του Οργανισμού, εφαρμόζοντας για πρώτη φορά ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμων, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό και την αδειοδότηση των ιδιωτικών πρατηρίων του Οργανισμού
-Θεσπίσαμε νέο, καινοτόμο σύστημα ελέγχου της εισιτηριοδιαφυγής με τους «Στάσιμους Ελεγκτές» και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κομίστρου
-Δημιουργήσαμε ολοκληρωμένο ψηφιακό κέντρο διαχείρισης και ρύθμισης κυκλοφορίας και άλλα πολλά
Είμαστε βέβαιοι ότι η επόμενη διοίκηση, θα πετύχει ακόμα περισσότερα πράγματα για την αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης».