Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τη Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου, η επιβίβαση σε δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ θα γίνεται αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα.
Το μέτρο αφορά τις εξής γραμμές:
Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά - Χαριλάου
Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης - Πανεπιστήμιο
Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία - Χαριλάου
Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας - Χίλια Δένδρα
Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης - Παπαγεωργίου - Πανεπιστήμιο
Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία - Αποθήκη
Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα - Βενιζέλου
Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους
Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα έχει πιλοτικό χαρακτήρα, στοχεύει στη μεταφορά επιβατών με χρήση εισιτηρίου ή κάρτας απεριορίστων διαδρομών και θα αξιολογηθεί, με προοπτική να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.
Υπενθυμίζεται ότι η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής, το οποίο έχει εκπονήσει ο ΟΑΣΘ και έχει εγκρίνει ο ΟΣΕΘ.
Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, στα λεωφορεία του Οργανισμού έχει τοποθετηθεί σήμανση, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα.
Επιπλέον, στελέχη του ΟΑΣΘ ήδη επισκέπτονται Γυμνάσια και Λύκεια της Θεσσαλονίκης, μετά από έγκριση από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς, συμμετέχοντας σε ενημερωτικές εκδηλώσεις. Στις εκδηλώσεις αυτές τα στελέχη του Οργανισμού ενημερώνουν τους μαθητές για τη σημαντικότητα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα και τα προβλήματα που δημιουργεί στο κοινωνικό σύνολο η εισιτηριοδιαφυγή. Σκοπός των ενημερωτικών αυτών εκδηλώσεων είναι η ευαισθητοποίηση των εφήβων και η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευθύνης σε νεαρή ηλικία.
Τέλος, ο ΟΑΣΘ προχωρά στον πολλαπλασιασμό ελέγχων και προστίμων, αυξάνοντας τουλάχιστον κατά 60 τους ελεγκτές του. Περισσότεροι πλέον από 130 ελεγκτές θα διενεργούν καθημερινά ελέγχους, με στόχο την αύξηση της χρήσης εισιτηρίων.