1. Η τοποθέτηση σταθερών διαχωριστικών στα λεωφορεία για την προστασία των εργαζομένων, και διάθεση μέσων ατομικής προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικό) σε όλο το προσωπικό.
2. Αποκλεισμός της πρώτης θύρας των λεωφορείων, επιβίβαση των επιβατών από την δεύτερη (μεσαία) θύρα των λεωφορείων και κάθοδος από την τρίτη (τελευταία) θύρα.
3. Σε κάθε δρομολόγιο τοποθετήθηκε ένας εργαζόμενος του ΟΑΣΘ, που να ενεργεί ως «Συνοδός γραμμής», σύμφωνα με την σχετική κατεύθυνση του ΥΜΕ , και η παρουσία του στοχεύει στην παρακολούθηση εφαρμογής των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, όπως εξαγγέλθηκαν από το ΥΜΕ (χρήση μασκών, απολυμαντικού, μέγιστος αριθμός επιβατών).
4. Ενίσχυση της διαδικασίας απολύμανσης των λεωφορείων με πρωινή βάρδια ώστε να γίνεται απολύμανση λεωφορείων που επιστρέφουν λόγω βλάβης, και να επιταχυνθεί η επισκευή τους.
5. Σε κάθε λεωφορείο τοποθετήθηκε μια (1) διάταξη παροχής αντισηπτικού για το επιβατικό κοινό, στην δεύτερη (μεσαία) πόρτα των λεωφορείων, για χρήση από το επιβατικό κοινό.
6. Συστάσεις και μηνύματα κοινωνικής υπευθυνότητας από το σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΘ.
7. Εξ αποστάσεως εργασία και άδειες ειδικού σκοπού στο προσωπικό.