Μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΘ επέλεξε να μην απαντά στα πάσης φύσεως δημοσιεύματα, που θεωρούν οι πολίτες είναι λωτοφάγοι και ξέχασαν.
Επέλεξε, να μην απαντά σε εκείνους που χαρακτηρίζουν τα νέα λεωφορεία δήθεν “ακατάλληλα με μια μόνο πόρτα”, γιατί κάθε παραμύθι πρέπει να έχει δράκο, κι εδώ διάλεξαν …Κύκλωπα (ένα μάτι…, μια πόρτα…).
Όμως η υπομονή και η ανοχή έχουν όρια…
Παρακολουθούμε με συμπάθεια και κατανόηση την απέλπιδα προσπάθεια ολίγων (εκείνων που έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάρρευση της αστικής συγκοινωνίας) να απαξιώσουν το έργο που καθημερινά γίνεται στον ΟΑΣΘ.
Έργο, που σε πείσμα αυτών των ολίγων, πλέον αποδίδει καρπούς, γιατί το αγκάλιασαν και το αγκαλιάζουν όλοι, πολίτες, κυβέρνηση, αυτοδιοίκηση, εργαζόμενοι και διοίκηση, επειδή στηρίζεται σε σχέδιο και όραμα και δίνει ξεκάθαρη προοπτική.
Αποτέλεσμα είναι σήμερα στην Περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης να κυκλοφορούν, σε καθημερινή βάση, περίπου 370 – 400 λεωφορεία, δηλαδή σχεδόν διπλάσιος αριθμός συγκριτικά με αυτά που κυκλοφορούσαν τον Αύγουστο 2019 (19.08: 213 λεωφορεία). Κι αυτό επιτεύχθηκε, με την σύμβαση με τα ΚΤΕΛ (125 συν 25 εφεδρικά λεωφορεία), με την συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης (50 λεωφορεία), με την μίσθωση λεωφορείων (180 λεωφορεία). Και δεν σταματάμε, συνεχίζουμε, καθώς νέος διαγωνισμός (με εγκεκριμένη χρηματοδότηση) για την μίσθωση ακόμη μέχρι 270 λεωφορείων, πρόκειται να δημοπρατηθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Αναφορικά με το συμβάν με το λεωφορείο του Δήμου Θεσσαλονίκης, ορθώς γίνεται η παρατήρηση από τον Δήμο ότι αυτό βρέθηκε εκτός της συμφωνημένης ζώνης λειτουργίας του. Το βέβαιο είναι ότι κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφθεί, και διερευνάται γιατί, παρά τις αντίθετες οδηγίες, βρέθηκε σε εκείνο το σημείο. Πάντως, η εμφάνιση βλαβών σε οχήματα, που διανύουν 250 km την ημέρα εντός πολεοδομικού ιστού δεν μπορεί να αποκλειστεί, και γι’ αυτό λαμβάνονται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα.
Σήμερα, η μεθοδική προσπάθεια των τελευταίων δώδεκα μηνών αποδίδει καρπούς,. Χάρις στην στήριξη της Κυβέρνησης, και ειδικά του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο ΟΑΣΘ της νέας εποχής θα είναι αποτελεσματικός, βιώσιμος και ψηφιακός.
Μετά από μια πενταετία πλήρους κατάρρευσης, πλέον είναι ορατή η ανάταξη της αστικής συγκοινωνίας στην Θεσσαλονίκη. Στο αμέσως προσεχές διάστημα ΔΕΝ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πρόβλημα ΟΑΣΘ, αλλά η περιπέτεια της αστικής συγκοινωνίας θα αποτελεί θλιβερό παρελθόν. Οι πολίτες βλέπουν στους δρόμους της πόλης να κυκλοφορούν τα νέα λεωφορεία και απολαμβάνουν των υπηρεσιών τους.
Μήπως αυτό ενοχλεί κάποιους ;
Μήπως ενοχλεί ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αρχίζουν, σταδιακά, να απολαμβάνουν την αστική συγκοινωνία που αξίζουν ;
Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι όλοι οι πολίτες γνωρίζουν την πραγματικότητα και έχουν γυρίσει την πλάτη σε εκείνους που εξαθλίωσαν το επιβατικό κοινό, οδηγώντας σε κατάρρευση την αστική συγκοινωνία στην Θεσσαλονίκη.
Κατανοούμε την θλίψη τους, αλλά, λυπούμαστε, θα συνεχίσουμε να τους στεναχωρούμε, γιατί προτεραιότητα μας είναι η Θεσσαλονίκη και οι πολίτες.
Θα συνεχίσουμε να απαντάμε με σχέδιο και πρόγραμμα, με έργα και όχι λόγια.
Ας μην υποκρίνονται όψιμα τους “ανήσυχους”, οι πολίτες γνωρίζουν, και αναγνωρίζουν τις προσπάθειες τόσο της Κυβέρνησης, όσο και του ΟΑΣΘ (εργαζομένων και διοίκησης) για την ανάταξη της αστικής συγκοινωνίας στην Θεσσαλονίκη.
Παραδίδουμε στην λήθη όλους εκείνους που προσπαθούν να πείσουν ότι τα νέα λεωφορεία που βλέπουμε και χρησιμοποιούμε ότι δήθεν “δεν υπάρχουν”, γιατί, η Θεσσαλονίκη έχει ανάγκη να ξεχάσει αυτούς που αναίτια την πλήγωσαν και την πρόσβαλλαν.
Η Θεσσαλονίκη προχωρά.