Ενώ ο Ο.Α.Σ.Θ. ανέμενε από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών την κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης για την τακτοποίηση της οφειλής του Ελληνικού Δημοσίου προς τον Οργανισμό, εξαιτίας της αύξησης του Φ.Π.Α. από 13% σε 23% και 24% αντίστοιχα, όπως ο ίδιος είχε εγγράφως υποσχεθεί, αλλά και τον ορισμό συνάντησης επί του σχεδίου νόμου που του απέστειλε η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας, ο τελευταίος επέλεξε να προβεί στην παρουσίαση σχεδίου νόμου, χωρίς καμία ενημέρωση ή διαβούλευση με τη Διοίκηση του Οργανισμού, με το οποίο σκοπεύει να δημεύσει την περιουσία του. Ο Ο.Α.Σ.Θ. θα αναλύσει το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου με τους νομικούς του συμβούλους και θα προβεί άμεσα σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την αποκατάσταση της νομιμότητας.
Μεθοδευμένα επιχειρήθηκε η λειτουργική και οικονομική απαξίωση του Ο.Α.Σ.Θ. με τη μη καταβολή των οφειλών του Ελληνικού Δημοσίου, με την υποβολή του σε συνεχείς ελέγχους οι οποίοι (σε αντίθεση με τις επιδιώξεις των «εμπνευστών» τους) απέδειξαν τη σύννομη λειτουργία του και τη χρηστή διαχείριση των οικονομικών του, με τη μη τήρηση της οικονομικής συμφωνίας από μέρους του Ελληνικού Δημοσίου και τη μη έκδοση των προβλεπόμενων από το νόμο Κ.Υ.Α., ως υπήρχε υποχρέωση. Ο Ο.Α.Σ.Θ. δεν θα αντιμετώπιζε κανένα απολύτως πρόβλημα εάν το Ελληνικό Δημόσιο τηρούσε τις - εκ της υπογραφείσας οικονομικής συμφωνίας - υποχρεώσεις του. Καμία ταλαιπωρία δεν θα υφίστατο το επιβατικό κοινό του Νομού Θεσσαλονίκης.
Είναι απορίας άξιο ότι το Ελληνικό Δημόσιο, όποτε χρειάστηκε, εξασφάλισε για τις δημόσιες συγκοινωνίες των Αθηνών υπέρογκα ποσά για να καλύψει τα ελλείμματά τους (30.000.000 ευρώ στον ΟΣΥ το 2016 λόγω υστέρησης ταμειακής ρευστότητας, η οποία καθιστούσε προβληματική την αντιμετώπιση των χρεών της εταιρίας), ενώ στην περίπτωση του ιδιωτικού Ο.Α.Σ.Θ., ο οποίος έχει το φθηνότερο εισιτήριο σε ολόκληρη την Ελλάδα, αρνείται να καταβάλει όσα προβλέπονται στην οικονομική συμφωνία.
Υπενθυμίζουμε, τέλος, στον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ότι ο Ο.Α.Σ.Θ. συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια λειτουργίας και ότι από το έτος 2005 υπήρξε ο πρώτος και είναι ο μοναδικός αυτού του μεγέθους οργανισμός αστικών συγκοινωνιών μη σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα με πλήρως εγκατεστημένο και λειτουργικό σύστημα τηλεματικής, αποτελώντας υπόδειγμα όχι μόνον στον Ελληνικό αλλά και στον διεθνή χώρο, βραβευμένος πρόσφατα με διεθνή διάκριση για την παροχή των υπηρεσιών του.