1. Διασφάλιση της λειτουργίας ΟΑΣΘ μέχρι 31.12.2022. Τροπολογία της 30.11.2019 (άρθρο 43, ν. 4640/2019, ΦΕΚ 190/Α).
2. Επαναφορά της λειτουργίας της Τηλεματικής, για τον έλεγχο των δρομολογίων, αξιοποιώντας το υφιστάμενο, ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα. Τέθηκε σε λειτουργία τον Νοέμβριο 2019.
3. Δημοπράτηση της προμήθειας, εγκατάστασης και θέσης σε λειτουργία συστήματος εισροών–εκροών για τον έλεγχο των καυσίμων (η δεύτερη μεγαλύτερη δαπάνη μετά την μισθοδοσία). Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο διαγωνισμός, επίκειται υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο.
4. Σύμβαση με τα ΚΤΕΛ και ένταξη των λεωφορείων τους στα δρομολόγια. Καταρτίστηκε η σύμβαση και ολοκληρώθηκε η δρομολόγηση των λεωφορείων στις 30.04.2020 (λειτουργεί αποτελεσματικά).
5. Συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την προμήθεια 50 λεωφορείων από τον Δήμο και την διάθεση τους στον ΟΑΣΘ. Εγκρίθηκε στις 11.05.2020 η προγραμματική σύμβαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης και το Δ.Σ. του ΟΑΣΘ και ακολουθεί η υπογραφή της την ερχόμενη εβδομάδα.
6. Μίσθωση λεωφορείων για την κάλυψη των αναγκών του ΟΑΣΘ. Δόθηκε το δικαίωμα της μίσθωσης στον ΟΑΣΘ με την τροπολογία (άρθρο 43, ν. 4640/2019, ΦΕΚ 190/Α).
7. Χρηματοδότηση της μίσθωσης λεωφορείων. Εγκρίθηκε στις 11.05.2020 η χρηματοδότηση (έγκριση πολυετίας) από το Υπουργείο Μεταφορών της μίσθωσης από 180 ως 450 λεωφορεία, και προχωρά η δημοπράτηση την επόμενη εβδομάδα.